close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בדרכים, מי הם? ומה המטרה?

מערכת שורשי אב, תשפא19/07/2021

אתר בדרכים הוקם מתוך מטרה לתת מענה נרחב ומקיף בכל הקשור לתחום התעבורה. אתר בדרכים מאגד את כל המידע שמשתמשי הדרך צריכים לדעת במקום אחד

תגיות:

קרה לך פעם שקיבלת דו"ח מסיבה לא מוצדקת ולא ידעת מה עלייך לעשות כדי לערער עליו?
ביצעת עבירות תנועה, זומנת לדין ואתה לא יודע איך עלייך להתנהל מכאן?
אולי התעכבת בתשלום של דו"חות ואתה רוצה לדעת איך לשלם אותם?

עד לא מזמן, רבים שחוו את אחת או יותר מהסיטואציות שצוינו לעיל, מצאו את עצמם חסרי אונים אל מול הבירוקרטיה.

מהיום, המצב שונה לחלוטין מכיוון שיש את אתר בדרכים.
פעם ראשונה שאתם שומעים על בדרכים? כדאי שתקראו את השורות הבאות, בהן נרחיב על פועלו של האתר ואיך הוא יוכל לסייע לכם בפעם הבאה שתצטרכו הכוונה בכל הנוגע לקבלת דו"חות, נהיגה בשכרות, עבירות תנועה ועניינים נוספים הנוגעים לתחום התעבורה.

מיהו הצוות שעומד מאחורי אתר בדרכים ומהי התרומה של הצוות לאתר?
מאחורי אתר בדרכים נמצאים צוות של מומחים בתחום התעבורה, מדובר בעורכי דין מקצועיים ובעלי ניסיון רב בתחום התעבורה ובבוחני תנועה מקצועיים שעבדו בעברם במשטרת ישראל.

התרומה של הצוותים הללו לאתר מתבצעת בכך שהם מנגישים את המידע שיש ברשותם בתחומי התעבורה השונים. הדבר מאפשר לכל אחד ואחת לגשת אל האתר ולקבל את כל המידע הנחוץ לו בתחום התעבורה.

כך שאם למשל, שוטר עצר אותך ולאחר ביצוע בדיקת ינשוף הואשמת בכך שביצעת נהיגה בשכרות, אתה יכול להיכנס אל אתר בדרכים ולקרוא פרטים נוספים אודות ההשלכות של נהיגה בשכרות.

צוות האתר תורם למשתמשי הדרך השונים גם במקרים בהם ביצעו מספר עבירות תנועה וכעת הם צריכים להישפט או במצבים שבהם משתמשי הדרך מעוניינים לשלם או להגיש ערעור על דו"חות שקיבלו בעקבות חניה במקום שבו אסור להחנות וכו'.

מהם התכנים שקיימים באתר?
הנושאים המרכזיים שהגולשים יכולים למצוא בקלות ברחבי האתר הם תאונות דרכים, נהיגה תחת השפעת סמים, שימוש בטלפון בעת נהיגה, נהיגה בשכרות, נהיגה בפסילה ונושאים נוספים הנוגעים לתחום התעבורה ולמשתמשי הדרכים באשר הם.
חשוב לציין כי באתר מופיע פירוט נרחב אודות כל אחד מהתחומים שנכתבו לעיל.

כך שלמשל, בנוגע לנהיגה בשכרות, הגולשים יכולים לקרוא לעומק אודות ההתנהלות אל מול השוטר בעת עצירת הרכב וההשלכות של נהיגה בשכרות. המידע נגיש עבור כל אחד, כך שניתן לקבל פרטים על ההליך המשפטי הצפוי ופרטים נוספים שחשוב לדעת בהקשר זה.

מהי המטרה שלשמה הוקם אתר בדרכים?
אתר בדרכים הוקם מתוך מטרה לתת מענה נרחב ומקיף בכל הקשור לתחום התעבורה. אתר בדרכים מאגד את כל המידע שמשתמשי הדרך צריכים לדעת במקום אחד. צוות האתר שכולל את מיטב המומחים בתחום התעבורה בארץ, בחר להקים את אתר בדרכים במטרה לאסוף את כל המידע בנושא במקום אחד. כך שיתאפשר לכל אחד ואחת לקבל את כל המידע על תחום התעבורה במקום אחד ובשפה ברורה ונגישה.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה